Reklamační řád
Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně po jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození doručené zásilky se zbožím, je kupující povinen vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, každá zásilka je pojištěna. Na základě vyhotoveného záznamu bude kupujícímu po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vzniklé z neodborného používání zboží, stejně jako škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 30 dnů ode dne jejího obdržení. Oprávněná reklamace zaviněná prodávajícím bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, většinou však již následující pracovní den po obdržení reklamovaného zboží.
O případné reklamaci nás prosím informujte telefonicky a to ještě před odesláním reklamovaného zboží zpět. Součástí zásilky s reklamovaným zbožím musí být popis vady a daňový doklad, který slouží zároveň jako záruční list.
Kontakt pro uplatňování reklamací:
Fa. Kamila Dluhošová - Zásilkový prodej
Riegrova 857
Frýdek-Místek, 73801
Tel.: +420 558 638 206
e-mail:
obchod@armyshop-online.cz
( nezasílejte reklamované zboží na dobírku, nebude převzato ).